مشخصات و قیمت روز خرید و فروش فریزبی مدل Green Captain
فریزبی مدل Green Captain
فریزبی مدل Green Captain
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

فریزبی مدل Green Captain

فریزبی مدل Green Captain (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
فریزبی مدل Green Captain
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید فریزبی مدل Green Captain ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید اسپورت گشت Sport Gasht را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
فریزبی مدل Green Captain، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور فریزبی مدل Green Captain، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید فریزبی مدل Green Captain

مشخصات فریزبی مدل Green Captain

ویژگی ها
نوعپلاستیکی
وزن120 گرم
ابعاد21*21*3 سانتی‌متر
مشخصات فریزبی مدل Green Captain
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات فریزبی مدل Green Captain تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات فریزبی مدل Green Captain فریزبی مدل Green Captain، مشخصات و اطلاعات فنی فریزبی مدل Green Captain

نقد و بررسی فریزبی مدل Green Captain

کاربر گرامی، نقد و بررسی فریزبی مدل Green Captain در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی فریزبی مدل Green Captain
در نگارش نقد و بررسی فریزبی مدل Green Captain تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی فریزبی مدل Green Captain محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی فریزبی مدل Green Captain، معرفی نظرات فریزبی مدل Green Captain، مقایسه، نقاط ضعف و قوت فریزبی مدل Green Captain

تصاویر فریزبی مدل Green Captain

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس فریزبی مدل Green Captain تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر فریزبی مدل Green Captain
گالری عکس فریزبی مدل Green Captain
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای فریزبی مدل Green Captain با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر فریزبی مدل Green Captain، گالری عکس فریزبی مدل Green Captain، ویدیو، آلبوم و تصویر فریزبی مدل Green Captain

لوازم جانبی فریزبی مدل Green Captain

لوازم جانبی فریزبی مدل Green Captain به صورت پیشنهادی توسط اسپورت گشت Sport Gasht معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی فریزبی مدل Green Captain می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی فریزبی مدل Green Captain، ملزومات و تجهیزات فریزبی مدل Green Captain، قطعات و لوازم همراه فریزبی مدل Green Captain